网页浏览总次数

2013年4月17日星期三

祷告词-Njai Hka Hku


亲爱的天父,我感谢您。您创天造地,是人类的救主。岁月如梭,在生活中我依然象一只迷途的羔羊。您爱我们,您寻找我们。亲爱的主耶稣,您为我们的偏差,被钉死在十字架上,被埋,第三日从死里复活。今天,您坐在父神的右边。您为我们的永生预备了道路。亲爱的主耶稣,请怜悯我,我是一个有偏差的人。我承认我的偏差并接受您作我的救主。请宽恕我的偏差,接受我,以基督耶稣的名求,阿门。

原文如下:
Dear Heavenly Father, I thank You. You are the Creator of Heaven and Earth, and the Savior of Mankind . Despite my years, I am still lost in life. You love us , and You seek me. I know You died for my sins on the cross, was buried, and rose from the dead after three days. Today You sit at the right hand of our Father God Almighty. You have prepared the path to eternal life for me. Please have mercy on me, a sinner. I repent of my sins and receive You as my personal Lord and Saviour . Please forgive my sins and accept me. in the name of Jesus I pray. AMEN !

原创: Njai Hka Hku
编译:邹光

没有评论: